13 november 2013

Helt ny fotoutmaning

Jag är egentligen nybörjare på fotoutmaningar, men så fort jag testade min första utmaning var jag fast. Det är så roligt att få ta en bild som jag inte själv bestämmer över helt och hållet – en bild där någon annan har bestämt ett tema och där jag måste klura ut hur jag ska bildsätta just det temat. Och trots att jag är nybörjare så är jag jättesugen på att själv hålla i en fotoutmaning och få hitta på egna teman. Jag kallar utmaningen ”Underbara onsdag” och den börjar i dag. Hoppas du vill vara med!

Utmaningens första tema är ”Längtan” och du får tolka det precis som du vill.

Reglerna är enkla:
1) Gör ett inlägg på temat.
2) Lägg upp din länk här nedan.
3) Lägg upp bilden med grodan i ditt eget inlägg och länka tillbaka hit till ”Underbara onsdag”.

Nästa veckas tema är: ”Före solen”.

6 kommentarer:

Lotta sa...

Så kul Linda, jag hakar på direkt men nu måste jag skynda till jobbet!
Kram

Gunilla sa...

Vilken fin utmaning. Jag skall försöka klura ut något . Annars skall jag hoppa på nästa Onsdag.

Ha det gott

Anita sa...

Så roligt att du börjat med en fotoutmaning. Jag hänger på och hoppas flera gör det. Alltid kul att få gnugga geniknölarna :) Onsdagar är redan nu underbara tycker jag för då har vi sopp och filmkväl här hemmal. Jag gillar traditioner :)

Kram Anita

Ulla sa...

Vad trevligt Linda!
Jag är också med :)

Meta sa...

Kul med ny utmaning den hänger jag på kanske inte varje gång men man vet aldrig.
Ha en fin dag
kram Meta

Grön skön passion sa...

TaDaa...Här är jag och givetvis vill jag vara med i din utmaning. har bara en liten fråga Måste man ta bra fotografier eller duger "normal"bilder? (Fast givetvis vill man ju försöka ta så bra kort som möjligt ;-)

StorKRAM / Therése