22 april 2017

God kväll


Det har varit väldigt tunt med inlägg från min sida i april. Fortsätter att skylla på böckerna. Sharon Bolton, David Baldacci och Belinda Bauer har hållit mig strängt sysselsatt. Det är inte så lätt när man plötsligt har upptäckt att det trots allt inte är så dumt med deckare och thrillers -- fast allra mest njöt jag av Karin Brunk Holmqvists nya bok Majken minröjare. Så jag skrattade! Så därför får det bli två inlägg på en och samma dag – fast egentligen mest för att det bara är så vansinnigt vackert just nu. Tänk om det kunde vara vår i alla fall två gånger om året.

3 kommentarer:

Charlotta sa...

Man får tänka att det är en ny vår efter varje bakslag. ;)
Ljuset på våren är i alla fall både vackert och nyttigt. Fint fotat!

Carina sa...

Underbart ljus och vilken kväll det ser ut att vara :) Det vi vet är att våren kommer, bara inte när...

Kram, Carina

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Våren är vacker och lurig. Allt på en och samma gång. I går sken solen men det blåste kalla vindar för att sedan slå om och börja regna. Jag vet att de kommer, men vart är de sköna, varma vårdagarna?! Kom hit nu vet ja :)

Ha det bäst!